Alle berichten van admin

Extra Extreme Outdoor Training tijdens de corona crisis

Extra Outdoor trainingen worden geven op de woensdagavond en zondagmorgen.

Woensdag:    18:15-19:15 uur

Woensdag:    19:30-20:30 uur

Zondag:          11:00-12:00 uur

Zondag:          12:30-13:30 uur

Tijdens deze trainingen  worden de RIVM regels in acht genomen.

Informatie  en opgeven via email: info@jerrysgym.nl

Trainingslocatie is op de parkeerplaats van het Alfa College KardingeLOVATIE WOENSDAG EN ZONDAG

W = Woensdag

Z = Zondag

Zondag corona eot 2020 woensdag corona eot 2020

Corona crisis en trainen.

Tijdens de corona crisis zijn de groepstrainingen binnen stop gezet.

De 1 op 1 trainingen worden voortgezet zolang dit door het RIVM toegelaten wordt in de buitenlucht.

Personal Training kan aangevraagd worden voor een bepaalde tijd of voor langere tijd. Informatie via telefoon 0620554704 of e-mail naar info@jerrysgym.nl

Verder zijn er extra buiten lessen.

 

Kijk voor de prijzen op tabblad tarieven.

Wist je dat……..vroeg/ laat

Personal Training

Voor de vroege vogels is het mogelijk om vanaf 07:00  uur te trainen (maandag t/m zaterdag) en voor de mensen die wat later willen trainen is het ook mogelijk om dit na 20:00 uur te doen (maandag, dinsdag ). Verder kan op aanvraag over de gehele dag getraind worden.

Ben je geïnteresseerd neem dan contact op met mij .

Wist je dat…… krachttraining….

Krachttraining zou eigenlijk een onderdeel in je leven moeten zijn.

  1. Krachttraining beschermd de gezondheid van de botten en spiermassa.
  2. Krachttraining maakt je sterker en fitter.
  3. Met krachttraining ontwikkel je een betere lichaamsmechaniek.
  4. Krachttraining speelt een rol in het voorkomen van ziektes.
  5. Krachttraining vergroot het energieniveau en verbeterd je stemming.
  6. Krachttraining betekent meer calorieën verbranden.

Wist je dat……Spierpijn….

Hoe kom ik van mijn spierpijn af?

*Bewegen: blijf vooral bewegen! Als je stil blijft zitten, verstijven je spieren. Daarnaast zorgt beweging voor een goede bloedsomloop, waardoor de benodigde voedingsstoffen sneller de spieren  bereiken.

*Massage: een (sport)massa ge kan de spierpijn verlichten en gedeeltelijk wegnemen. Laat wel dit door een geoefend persoon doen, anders kan de massage misschien meer fout  doen dan je zou willen.

*Stretchen: dit kan spierpijn verlichten. de spieren blijven soepel, waardoor je minder pijn zult ervaren.

*Sauna of warm bad: warmte stimuleert de bloedcirculatie. Daarnaast ontspannen de spieren door de warmte en worden afvalstoffen sneller afgevoerd.

*Smeren: er zijn diverse middelen bij de drogist te vinden die helpen bij spier- en gewrichtspijn. Je zelf de keuze maken of je kiest voor verkoelende of verwarmende producten.